martes, 20 de septiembre de 2016

Terror a la xarxa 1 033

Datos del libro:

Editorial: Edebé.

Nº de páginas: 205.

Lengua: Catalán.

Encuadernación: Tapa Blanda.

Precio: 12e.


Resumen del libro:


Hola, em dic Nerea i t’escric perquè el meu germà ha desaparegut. He trobat el teu nom entre una sèrie de persones que tenia agregada ‘L’Ombra’ com a amic. L’últim que va fer el meu germà abans de deixar de donar senyals de vida va ser agregar aquesta ‘Ombra’ a la seva llista d’amics. Si no m’equivoco, tots els qui la van agregar romanen inactius. Llevat de tu. Si et plau, posa’t en contacte amb mi urgentment. Estic una mica espantada.
Moltes gràcies.

Pequeña opinión:

Esperaba otra cosa... es tirando a libro policíaco, aunque con el toque juvenil. Aunque me resulta curioso que hable de temas como facebook y redes sociales aunque ya no es de tanta actualidad. Aun y así su lectura es fácil y rápida y estoy segura que a mas de algún adolescente le gustaría la historia y las otras 2 que le siguen.



Valoración: 5/10.



No hay comentarios:

Publicar un comentario